آیا Squid Game بر اساس یک کتاب ساخته شده است؟

 

به نظر می رسد که Squid Game می تواند یک رمان یا کتاب تصویری خارق‌العاده باشد اما در حال حاضر نمی‌توانید به کتاب‌فروشی محل‌تان بروید و کتاب Squid Game را برای خواندن خریداری کنید. بر اساس ادعاهای سایت کره‌ای Soompi که در زمیه فرهنگ پاپ کشور فعالیت می‌کند، هوانگ دونگ هیوک کارگردان این سریال گفته است که ایده ساخت سریال Squid Game را در سال ۲۰۰۸ از یک کتاب کمیک در مورد افرادی که یک بازی خطرناک را بازی می‌کردند گرفته است اما نام این کتاب را ذکر نکرده است. حتی شاید یک کتاب کمیک واجد نیز نباشید زیرا این کارگردان در مصاحبه با کوریا هرالد گفته است که کتاب‌های کمیک زیادی خوانده و از بازی‌هایی که در مورد بقا هستند به شدت خوشش می‌آید. از این رو، تا زمانی که هوانگ پیشقدم شده و برخی از این کتاب‌های کمیک را نام ببرد، حدس زدن و گمانه زنی تنها کاری است که در این زمینه از ما بر‌می‌آید.

 

 

اما با توجه به موفقیت نسخه سریالی، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد تبدیل شدن Squid Game به یک کتاب باشیم. برخی نیز مدعی هستند که سریال Squid Game بسیار شبیه فیلم ژاپنی As The Gods Will ساخته تاکاشی میکه در سال ۲۰۱۴ است. آن فیلم خود بر اساس یک مانگای ژاپنی ساخته شده و آن هم بر اساس یک تورنمنت مرگ با استفاده از بازی‌های کودکانه است که سکانس‌های بسیار مشابهی دارد، از جمله عروسکی که چرخیده و سعی می‌کند بازیکنانی که تکان می‌خورند را شناسایی کند. کارگردان سریال Squid Game در کنفرانسی خبری گفته است که تنها بازی اول سریالش با این فیلم ژاپنی شباهت دارد و اینکه او سال‌ها قبل از ساخت فیلم As The Gods Will در سال ۲۰۱۴، روی ایده خود کار کرده است.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید