​نحوه بازگرداندن کالا

تمام تلاش ما در تبنگو این است که کالای خریداری شده در شرایط مطلوب به دست شما برسد. با این وجود ممکن است پس از خرید، به هر دلیلی تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید. ما این امکان را برای شما در نظر گرفته‌ایم که با آسودگی خاطر، در مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا، برای بازگرداندن آن اقدام کنید.

شرایط گارانتی ۷ روزه‌ی تبنگو

- همه‌ی کالاهای بازگشتی می‌بایست در شرایط اولیه، همراه با بسته‌بندی تبنگو و شماره‌ی سفارش درج شده بر روی یک برگ کاغذ ارائه گردد.
- در صورتی که کالا دارای جعبه‌ی اصلی است، این جعبه و اقلام آن باید در شرایط تحویل اولیه‌ و بدون آسیب‌دیدگی و پارگی بوده و نوشته یا برچسب اضافی روی آن نباشد.
- همه‌ی محصولات حساسیت‌محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی بهداشتی، خوراکی‌ها و لباس زیر)، در صورت باز شدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
- تمام محصولات دست‌ساز که پس از ثبت سفارش و با دست تولید می‌شوند قابلیت بازگرداندن ندارند.
- کالاهای نیازمند نصب (مانند کولر، یخچال، تلویزیون و ...) توسط نمایندگی مجاز نصب و راه‌اندازی شود. در غیر این صورت از شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش تبنگو خارج می‌شود.
- در صورت استفاده از کد تخفیف در زمان خرید، از منظر قانونی کد تخفیف مورد نظر مجدداً قابل استفاده نخواهد بود و در صورت بازگشت کالا، تنها اصل پول پرداختی برای کالا بازگردانده خواهد شد.
- کفش و پوشاک می‌بایست در وضعیت اولیه و نو باشد. هیچ‌گونه آثار استفاده (مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشند و تگِ برند، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
- مرجوع کردن اجناس با دلیل "از خرید خود منصرف شدم." (دلایل سلیقه‌ای) امکان‌پذیر نمی‌باشد.

نحوه‌ی ارسال کالای مرجوعی به تبنگو

- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش تبنگو جداً خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
- در صورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس support@tabangoo.ir ایمیل کنید.
- اگر کالا دارای رمز عبور (password)، آی‌دی 
(id)، اپل آی‌دی یا الگو (pattern) است، لازم است توسط مشتری برداشته شود تا کارشناسان تبنگو امکان تست آن را داشته باشند.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا جداً خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و آن را ارسال کنید.

نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه‌ی ارسال مرجوعی

- اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش تبنگو برسد، هزینه‌های ارسال مرجوعی به عهده تبنگو است.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس support@tabangoo.ir ارسال فرمایید.
- در صورت انصراف از خرید، یا تأیید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان تبنگو، هزینه‌ی ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

نحوه‌ی اعلام درخواست مرجوعی به تبنگو

- از طریق پیام در صفحه‌ی تماس با ما، ما را در جریان درخواست مرجوعی خود قرار دهید.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید